Najpopularniejsze posty

2009/01/12

Strategia sukcesu firmy


Strategia sukcesu firmy
Sebastian Kątek


W jaki sposób prowadzić coraz bardziej dochodowy biznes i mieć więcej czasu dla rodziny, przyjaciół i na własne przyjemności?
Przez 3 dni (do 15.01.09) będzie trwała promocja na tę publikację:

1. 25% zniżka na ebooka - od razu zyskujesz 12 złotych
2. III lekcje kursu internetowego, prowadzonego przez autora ebooka, poszerzającego tematykę książki w prezencie
3. dodatkowa zniżka 50% na zakup całego kursu - od 100 do 150 zł.


Więcej o ebooku
Zamów w wydawnictwie


Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

„TAK! Jeśli stosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich przedsiębiorstw”



Kiedy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420% a czysty zysk o 300%, to musi w tym coś być.

Kiedy jedne przedsiębiorstwa zwalniają pracowników i tną wszelkie koszty tylko po to, by jakoś utrzymać się na rynku, a inne, w tym samym czasie zwiększają zatrudnienie, ciągle zdobywają nowych klientów i notują stały wzrost zysków, to chyba warto poznać na czym polega ich Strategia Sukcesu, prawda?



Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów - by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie.

Co zapewnia System Strategii:

* Dzięki Systemowi łatwiej i szybciej pozyskujesz nowych klientów.
* Jest lekarstwem dla przedsiębiorców na chroniczny brak wolnego czasu dla siebie i rodziny.
* Przestajesz przejmować się niespodziewanymi zdarzeniami, bo dobrze wiesz, co będziesz robić jutro, za miesiąc, rok, a nawet za 10 lat. Daje Ci to poczucie bezpieczeństwa i stabilności.
* Koniec z marnowaniem czasu na zbędne rzeczy, które pozbawiają Twoją firmę efektywności.
* Poświęcasz mniej czasu na pracę w firmie, a dochody w tym samym czasie rosną - biznes doskonale funkcjonuje przy minimalnym udziale właściciela.
* Praca, zamiast Cię męczyć daje Ci więcej satysfakcji i zawsze jesteś wypoczęty.

Oto co wydarzyło się u mechanika samochodowego, który zaczął wdrażać System Strategii:

Po 6 miesiącach zadzwonił do mnie mój mechanik i przypomniał mi o przeglądzie okresowym, który powinienem wykonać w najbliższym czasie. Po krótkiej rozmowie ustaliliśmy dzień i godzinę przeglądu.

Gdy wjeżdżałem do warsztatu, zauważyłem reklamę na słupie — zgodną
z moimi sugestiami. Ponadto miłym zaskoczeniem było zobaczenie 4 nowych
pracowników i 3 nowych stanowisk serwisowych. W progu przywitał mnie mój mechanik i od razu wręczył mi pieniądze za naprawę sprzed pół roku — zgodnie z umową — dodając, że odtąd wszelkie naprawy i przeglądy u niego mam gratis.

Zapytałem, czy jest zadowolony z wyników. Odpowiedział, że na początku miał mieszane uczucia co do mojej propozycji, ale po przemyśleniach zdecydował się na wprowadzenie zmian według moich pomysłów. Ostatecznie zdecydował się na taki krok, ponieważ nic nie ryzykował — oprócz kilkuset złotych na zmianę reklamy i druk naklejek oraz kart gwarancyjnych.

Zapytałem, co się stało, gdy zmienił reklamę. Powiedział, że w pierwszym tygodniu przyjechało do niego o jakieś 10–15% więcej klientów tylko z usterkami alternatorów i rozruszników. Po miesiącu miał dziesięciokrotny wzrost telefonów od klientów, którzy mają problemy z uruchomieniem samochodu. Zatrudnił więc pracownika, który miał za zadanie odbierać telefony od klientów, notować adresy i jeździć na miejsce do klienta, wstępnie diagnozować usterki i ewentualnie holować do warsztatu auto. To z kolei doprowadziło do tego, że nie był w stanie sam obsłużyć takiej liczby aut. Zatrudnił więc kolejnych 2 pracowników.

Po 4 miesiącach liczba klientów wzrosła o 420%, a zysk o 300%. Zatrudnił osobę do biura, która od tej pory miała dbać o bazy danych klientów, odbieranie i rozmowy telefoniczne z klientami i o pozostałe rzeczy papierkowe w firmie. W chwili, gdy z nim rozmawiałem, obsługiwał około 5 razy więcej klientów niż przed 6 miesiącami.

Jego zyski wzrosły o mniej więcej 350% i ciągle rosły. Zapytał mnie, co dalej ma robić, bo nie ma już więcej miejsca na placu do utworzenia nowych stanowisk serwisowych. Poleciłem mu, aby stopniowo i rozsądnie podnosił cenę na swoje usługi i rozejrzał się za miejscem, gdzie mógłby otworzyć następny zakład.
Jak to działa?

Wyobraź sobie, że masz przedsiębiorstwo z 3 działami a każdy z nich pracuje na własną rękę, jakby był jedyny w firmie. Marketing promuje żyletki, handlowcy starają się sprzedać opony a produkcja wytwarza siekiery. Jak daleko zajdzie taka firma?

Podobnie dzieje się w każdym przedsiębiorstwie, które nie ma jasno określonej strategii. Działania nie są w pełni skoordynowane, podporządkowane jednemu, wyznaczonemu celowi. Firma działa doraźnie, bez wytyczonego kierunku i planu działania. W ten sposób marnuje potencjał, który w niej drzemie i może jej zapewnić doskonałą wydajność i skuteczność, a właścicielowi mnóstwo wolnego czasu, bez obaw o jej funkcjonowanie.
System Strategii polega na określeniu celu i dopasowaniu do niego działań, w następujących obszarach, zadając sobie następujące pytania:

* ZARZĄDZANIE CZASEM: Jak zarządzać czasem i delegować sprawy,
aby osiągnąć zakładane rezultaty celu?
* KLIENT: Jakiego typu klienci pozwolą mi najlepiej i najszybciej osiągnąć cel? Jak ich obsługiwać, aby najszybciej dotrzeć do celu? Jaki jest profil mojego idealnego klienta? Co robić, aby zadowolić klientów, dzięki którym najszybciej osiągnę cel?
* OFERTA, REKLAMA: Do kogo kieruję reklamę? Komu przedstawiam swoje oferty? Co jest ważne dla mojego idealnego klienta? Jak napisać reklamę, aby przyciągnąć klientów zgodnych z profilem idealnego klienta? Jak realizacja oferty wpływa na osiągane rezultaty celu?
* SPRZEDAŻ: Czy moja sprzedaż jest odpowiednia do osiągnięcia zakładanych rezultatów? Czy moi klienci są zadowoleni z obsługi sprzedaży? Czy to, co sprzedaję, jest zgodne z moją ofertą? Czy sprzedaż powoduje, iż mój klient jest zadowolony z zakupu i czy do mnie wróci?
* WSPÓŁPRACOWNICY: Czy mam odpowiednich pracowników lub znam odpowiednie osoby, które potrafiłyby współuczestniczyć w realizacji założeń strategii? Czy te osoby są chętne do realizacji założeń strategii? Czy jestem w stanie zmotywować te osoby do współuczestnictwa
w realizacji założeń strategii? Czy koszty motywacji współpracowników pozwalają mi realizować założenia strategii?
* INTERNET: Jak mogę wykorzystać Internet do realizacji strategii? Jaki sposób komunikacji internetowej najbardziej odpowiada mojemu idealnemu klientowi? Jak mogę promować swój produkt w Internecie, by trafiał on do osób zgodnych z profilem mojego idealnego klienta?

System Strategii doskonale sprawdza się w polskich warunkach, ponieważ został stworzony w Polsce i przez polskiego przedsiębiorcę. Jest prosty, praktyczny i elastyczny – łatwy do zastosowania w każdego rodzaju działalności.
Co kryje w sobie System Strategii:

* Jak uniknąć 'zamkniętego koła', przez które przedsiębiorcy nieświadomie prowadzą swoje firmy do upadku?
* Jak postępować z klientami – prosta rada, która sprawi, że będą oni nas cenić z powodu jednej cechy, dzięki której zyskujemy stałych klientów na długie lata.
* Podstawowa zasada w podejściu do klienta, która pozwoli Ci określić co mu zaoferować, by chętnie kupował tylko u Ciebie.
* Jeden czynnik, bez którego reklama przestaje być skuteczna i każde pieniądze, jakie na nią wydasz są wyrzucone w błoto. Dzięki jednemu elementowi przestaniesz się martwić o zdobywanie nowych klientów.
* Jakie są cechy dobrej reklamy, przetestowane w polskiej rzeczywistości na przykładzie warsztatu samochodowego.
* Czym się różni reklama ukryta od jawnej i jakie korzyści można dzięki niej osiągnąć w bardzo krótkim czasie.
* Rzadko stosowany sposób zdobywania nowych klientów, który nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów finansowych a okazuje się wyjątkowo skuteczny.
* Co, oprócz sprzedawanego produktu powinieneś dawać klientowi podczas sprzedaży, aby ciągle wracał, robiąc u Ciebie kolejne zakupy?
* Co robią firmy, które skutecznie sprzedają, aby zyskać pełne zaufanie klientów, dzięki czemu, nawet w natłoku innych ofert klient zawsze wybierze Twoją?
* W jakim momencie wręczać klientowi upominek, aby chciał zawsze kupować u Ciebie?
* Jak w praktyce możesz wykorzystać 2 zawsze skuteczne sposoby zwiększania sprzedaży – łatwe do naśladowania przykłady dla każdego.
* Podstawowe błędy, nieświadomie popełniane przez pracodawcę i przyczyniające się do spadku wydajności pracowników i gorszej obsługi klientów.
* Jak sprawić, by konkurencja Cię polubiła i dzięki temu zwiększała się Twoja sprzedaż? 3 główne korzyści ze współpracy z konkurencją
* Na czym polega różnica pomiędzy skuteczną stroną internetową, a zwykłą, która nie zwiększa sprzedaży? Co obowiązkowo musi się znaleźć na firmowej stronie?
* Czy firma może odnieść sukces bez opracowanej strategii? Odpowiedź autora Cię zaskoczy...
* Ile kosztuje brak strategii w Twoim biznesie?
* Czym wyróżniają się osoby, prowadzące przedsiębiorstwo strategicznie i dlaczego są szczęśliwsze, uśmiechnięte oraz mają więcej wolnego czasu na realizację swoich marzeń? Jak stać się członkiem tej grupy?
* Jak w prosty sposób samodzielnie zmotywować się do doskonalenia swojego biznesu, dzięki czemu zapewnisz firmie stały i przewidywalny rozwój a sobie więcej czasu i mniej zmartwień o funkcjonowanie przedsiębiorstwa?
* Jak system strategii wspiera systematyczne osiąganie Twoich celów i zamierzeń?
* Jakiego typu klienci pozwolą Ci najlepiej i najszybciej osiągnąć twoje cele?
* Zadziwiająco prosty sposób mierzenia efektywności, który bezlitośnie ujawnia ile czasu tracisz na niepotrzebne działania. Efekt Cię zaskoczy – nigdy byś o tym nie pomyślał.
* Prosty sposób na skrócenie czasu pracy bez zmniejszania jej wydajności.
* Skuteczna technika zarządzania czasem, bez której możesz zapomnieć o dynamicznym rozwoju firmy i wolnym czasie dla siebie.

Kto nie potrzebuje Systemu Strategii?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, która stale dynamicznie się rozwija, a Ty masz mnóstwo czasu dla siebie i dla rodziny, to System nie jest dla Ciebie. Oznacza to, że nie potrzebujesz tych technik łatwego zdobywania nowych klientów i zarządzania firmą, które zapewniają jej ciągły wzrost zysków, nawet w czasie recesji, jaka najprawdopodobniej nas wkrótce czeka.

Jeśli jednak nie jest u Ciebie tak różowo, to im szybciej zdecydujesz się na wdrożenie Systemu Strategii, tym prędzej zobaczysz rezultaty. Zwlekanie z decyzją tylko opóźnia ten sukces i zabiera Ci radość i satysfakcję, z prowadzenia świetnego biznesu.
Dowody skuteczności Systemu Strategii

Czy znasz już historię pana Adama Mierzwiaka, który w marcu 2008 roku zaczął wprowadzać strategię Systemu w swojej firmie Rubikon? Mówi on między innymi tak: „Zyskałem wolny czas i nowe źródła dochodów pozwalające zatrudnić nowych pracowników tym samym odciążając siebie z konieczności wykonywania pewnych prac osobiście”.


Poznaj całą historię wdrożenia Systemu Strategii:

Firmę „Rubikon” założyłem kilkanaście lat temu. Zajmuję się kowalstwem artystycznym i metaloplastyką.

Przez cały okres mojej działalności bywało różnie jak to się mówi „raz na wozie raz pod wozem”. Gdy trafiały mi się dobre zlecenia potrafiłem zarobić niezłe pieniądze, które niestety topniały w kolejnych miesiącach z powodów mniejszej ilości zleceń.

Od początku swojej działalności byłem w swojej firmie jednocześnie szefem, sekretarką, kierowcą, kowalem, itp. Z tego powodu wiecznie nie miałem czasu i zdarzało się często, że nie dotrzymywałem umówionych terminów tym samym traciłem dobrych klientów.

Przełom nastąpił, gdy podczas rozładunku ciężkich elementów stalowych doznałem kontuzji. Pracownik odwiózł mnie na pogotowie skąd zostałem skierowany do szpitala na 6 tygodni. Myśl o konieczności pobytu w szpitalu przez 6 tygodni przerażała mnie. Wiedziałem, że to może być początek upadku mojej firmy. Wtedy sytuacja zmusiła mnie do kierowania firmą z łóżka szpitalnego.

Po wyjściu ze szpitala o dziwo firma działała nadal. Ku mojemu zaskoczeniu prace przebiegały podobnie jak podczas mojej nieobecności. Gdy zapytałem pracowników jak dawali sobie radę powiedzieli mi, że podzielili między siebie moje dotychczasowe obowiązki a jak czegoś nie wiedzieli to dzwonili do mnie do szpitala aby zapytać o moje zdanie i podjęcie decyzji.

Nagle uzmysłowiłem sobie, że jest możliwe aby tak przygotować firmę żeby działała prawie bez naszego udziału. Zacząłem wówczas szukać informacji na temat związane z zarządzaniem firmą i w ten sposób dotarłem do Sebastiana.

Po pierwszym spotkaniu wiedziałem, że System Strategii opracowany przez Sebastiana jest właśnie lekarstwem dla mojej firmy.

W marcu 2008 roku zacząłem wprowadzać swój System Strategii w firmie.

Samo wdrażanie Systemu nie było skomplikowane ponieważ nie wiązało się na początku z kosztami a wymagało jedynie zmiany myślenia i podejścia do tematów, które do tej pory wykonywałem ja i moi pracownicy. Dodatkową zaletą Systemu jest jego elastyczność. Oznacza to, że można go stale modyfikować i udoskonalać dostosowując do specyfiki własnej firmy. Praca nad Systemem sprawiała mi nawet przyjemność.

Jak wprowadzałem System?

System wprowadzałem stopniowo. W pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu
pozyskałem kilku nowych klientów z Niemiec. Do tej pory miałem tylko lokalnych. To pozwoliło mi nawiązać nowe kontakty z większym odbiorcą Niemieckim i w tej chwili 70% moich produktów odbierają klienci z Niemiec. Dzięki temu planuję podpisać stosowną umowę z partnerem Niemieckim i otworzyć nową linię produkcyjną dla potrzeb tego klienta.

Zyski mojej firmy wzrosły o 75% a dzięki planowanemu podpisaniu umowy szacuję wzrost zatrudnienia o 6 osób i wzrost zysków o ok. 150%. Jednocześnie wzrosły więzi z obecnymi klientami. Ci częściej zlecają mi usługi, a także dzięki programowi klientów z polecenia pozyskuję coraz więcej lokalnych klientów.

Co dało mi wprowadzenie Systemu?

Przede wszystkim mam pewność, że firma może działać przy minimalnym udziale z mojej strony. Wiem, że w trudnych okresach rynku mój sposób obsługi klientów i założone w Systemie metody postępowania pozwolą z powodzeniem funkcjonować mojej firmie.

Dzięki Systemowi Strategii wiem dokąd zmierzam i realizuję ten plan z pełnym zaangażowaniem.

Skupiam się teraz głównie nad rozwojem firmy i pracą nad firmą a nie jak do tej pory pracą w firmie.

Zyskałem wolny czas i nowe źródła dochodów pozwalające zatrudnić nowych pracowników tym samym odciążając siebie z konieczności wykonywania pewnych prac osobiście.

Jak oceniam System?

Po pierwszych zauważalnych pozytywnych zmianach w mojej firmie muszę powiedzieć, że genialność tego Systemu leży w jego prostocie i elastyczności.

Jestem zdziwiony, że tak liczna grupa przedsiębiorców nie stosuje w swoich działania strategii. Sebastian tłumaczył mi dlaczego tak jest. Mówił, że powodem jest pewnego rodzaju „zamknięte koło”. Przedsiębiorcy na co dzień walczą z różnymi „pożarami” zamiast im zapobiegać, ponieważ na zapobieganie nie mają czasu. Tym sposobem doprowadzają nieświadomie swoje firmy do upadku.

Może to zabrzmi głupio, ale dzięki kontuzji i 6 tygodniowym pobycie w szpitalu przejrzałem na oczy. Teraz wiem, że gdybym zaczął wprowadzać System dużo wcześniej, dzisiaj moja firma byłaby o wiele bardziej rozwinięta niż jest obecnie. Jednak nic straconego ponieważ na wprowadzenie Systemu nigdy nie jest za późno.

Adam Mierzwiak


Ile warty jest System Strategii Sukcesu Twojej Firmy?

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w październiku 2008 r. wyniosło 3241,81 zł. A ile zarabia Twoja firma w miesiącu? Porównaj to ze śmiesznie niską ceną Systemu Strategii, która może KILKUKROTNIE zwiększyć Twoje dochody.

A ile wart jest wolny czas jaki zyskasz dzięki Systemowi Strategii? Przypuszczam, że jest bezcenny, bo nie da się go kupić za żadne pieniądze.

Więcej o ebooku
Zamów w wydawnictwie

„Teraz możesz zdobyć sprawdzony System Strategii Sukcesu Twojej Firmy o 25% taniej”

Tylko do północy, 15 stycznia możesz zdobyć sprawdzony System Strategii Sukcesu Twojej Firmy z 25% rabatem.


Normalna cena tej publikacji to 47 złotych, teraz możesz ją zamówić za 35 złotych i dodatkowo otrzymasz dwa bonusy warte 5 razy więcej niż sama publikacja.

Sebastian Kątek, autor Systemu Strategii Firmy przygotowuje właśnie kurs internetowy, który szerzej omawia tematy opisane w jego książce. Będzie on dostępny na przełomie lutego i marca w cenie 200 – 300 złotych.

Każdy, kto do 15 stycznia zamówi ebooka Strategia Sukcesu, oprócz 25% rabatu otrzyma dodatkowo za darmo dostęp do X lekcji tego kursu.

To jeszcze nie wszystko. Jeśli skorzystasz z naszej promocji, to będziesz mógł zamówić cały kurs za pół ceny.

Link do promocji