Najpopularniejsze posty

2007/12/19

Mowa ciała a sukces



W codziennym życiu mamy wiele sytuacji w których chcielibyśmy wiedzieć czy to co mówi nasz rozmówca jest zgodne z tym co myśli.... Żeby się tego dowiedzieć wcale nie potrzebne nam są nadzwyczajne umiejętności czy jakiś szczególny dar.Wystarczy,że zapoznamy się z mową ciała...Tak,nasze ciało cały czas coś mówi i to bez kontroli naszej świadomości.Przekaz werbalny stanowi tylko niewielki procent naszej komunikacji a reszta odbywa się na poziomie podświadomym.Jeśli nauczymy się wyłapywać i rozpoznawać te podświadome sygnały wygramy w każdej sytuacji.Będziemy "wiedzieli" co myśli nasz rozmówca.
Idealnym sposobem na rozpoczęcie nauki języka ciała jest zapoznanie się z ebookiem:
Łukasza Milewskiego
Mowa Ciała a Sukces
,który został wydany przez Złote Myśli


Jak za pomocą zmiany osobistej kształtować mowę ciała i stać się liderem?
Jeśli masz 10 minut wolnego czasu w ciągu dnia to gwarantuję Ci, że w tydzień (lub mniej) nauczysz się jak analizując Mowę Ciała rozmówcy, czytać mu w myślach.





Przytoczę obszerny fragment listu od autora wysłany do wydawnictwa:

Drogi przyszły adepcie sztuki mowy ciała,

Zanim napiszę Ci w jaki sposób możesz opanować czytanie w myślach, wiedz, że:
- Zyskasz kontrolę nad swoim umysłem, ciałem i emocjami.
- Z każdym dniem będziesz się zmieniał i stawał taki jaki chcesz być.
- Będziesz potrafił zrozumieć drugiego człowieka i osiągnąć przewagę w negocjacjach i wiele więcej...

Chciałbym abyś Teraz przeczytał autentyczną historię z mojego życia:

Cofnijmy się w przeszłość

Lato 2003

Integracja firmowa na Mazurach. Zarząd firmy podjął decyzję o tym, aby zebrać wszystkie ówczesne oddziały i spotkać się gdzieś w Polsce, aby lepiej się poznać.



W tych czasach byłem zastępcą managera jednej z największych agencji nieruchomości w Polsce. Mój zwierzchnik podczas jednego z wieczorów miał dla mnie interesujące zadanie.
- Panie Łukaszu, czy mógłby pan analizować pod kątem mowy ciała moją rozmowę z prezesem, którą za chwilę przeprowadzę?
Byłem nieco zaskoczony. Tym bardziej, że właśnie w tym momencie trwała impreza integracyjna. Głośna muzyka, widoczne tylko światła reflektorów. Początkowo myślałem: “mało prawdopodobne zadanie”, ale przystałem na jego prośbę.

Usiadłem na jednym z foteli, by z odległości około dziesięciu metrów zobaczyć managera i prezesa debatujących na nieznany mi temat.
Prezes z wyglądu szpakowaty i postawny mężczyzna siedział swobodnie w pozycji otwartej do mojego managera. O czym świadczyła głowa lekko przechylona do przodu i ręce skierowane ku rozmówcy. Na jego twarzy było widoczne rozluźnienie twarzy, co jest także symptomem otwartości. Mój ówczesny manager był nieco spięty, o czym świadczył nerwowe ruchu rąk do ciała podczas gestykulacji. Mógłbym opisać Ci teraz cały proces analizy, ale nie mamy zbyt wiele czasu a Ty z pewnością wolałbyś sam przekonać się, co było dalej. Głębokie skupienie przerodziło się w mikroskopowe dostrzeganie znaczenia ich mowy ciała. Całość procesu trwała około dziesięciu minut, po czym mój manager podszedł do mnie i nieco dumnym głosem zapytał: “I jak? Co pan może powiedzieć o naszej rozmowie?”.

Mój pięciominutowy „wykład” na ten temat wywołał ciekawy efekt na jego twarzy.
Chwilowa konsternacja i pytanie: “Jak pan to zrobił?”.
“Ktoś musi poprowadzić nasze biuro, czy jest pan zainteresowany?”.
I tak dostałem awans.

Kto wie, być może ta umiejętność była cegiełką sukcesu w drodze do wyznaczonego celu. Z pewnością miała wpływ na rezultat, jakiego doświadczyłem.
Powyższa historia, którą przed chwilą przeczytałeś, jest ilustracją momentów, w których swoboda wyrażania się ciałem, a także jego analiza, okazała się sprawą kluczową.
Co zrobiło różnicę?

Obie te sytuacje podobnie jak tysiące innych w moim życiu miały coś wspólnego ze sobą. Dzięki opanowaniu sztuki analizowania Mowy Ciała, potrafiłem zrealizować cel, który był przede mną. Nawet, kiedy wydawało się to bardzo trudne.

Oto dlaczego:

1. 99% opinii o ludziach powstaje w ciągu pierwszych 90 sekund kontaktu. To znaczy, że komunikaty nie werbalne (ruchy, gesty, sposób mówienia) mają największy wpływ na to co inni ludzie o nas myślą.
2. Antropolog Albert Mehrabian odkrył, że kiedy ludzie rozmawiają ze sobą, jedynie 7% informacji przekazują słowami, 38% - brzmieniem głosu i aż 55% - mową ciała (zachowaniami niewerbalnymi).
Podobne wyniki uzyskał amerykański psycholog Ray Birdwhistell. Jego badania dowodzą, że w konwersacjach bezpośrednich 35% informacji pochodzi ze słów, a 65% z tego co „mówimy innym” mową swojego ciała.

Krótko mówiąc ważniejsze jest jak mówimy, niż to co mówimy.
W jaki sposób możesz wykorzystać Mowę Ciała w codziennym życiu?

Zastanawiam się co by było, gdybyś wiedział jak się zachować, aby zawsze robić dobre wrażenie na innych. Niezależnie czy jest to szef w pracy, koleżanka ze szkoły czy osoba, która Ci się podoba, wiedziałbyś co robić, aby być postrzegany jako osoba silna i pewna siebie. Tylko dlatego, że wiesz jak wykorzystać Mowę Ciała.

Od teraz za każdym razem, kiedy poznasz nową osobę, dzięki znajomości sekretów Mowy Ciała, będziesz w stanie sprawić (za pomocą gestów, postawy ciała) aby Cię polubiła.

Łatwiej będzie Ci się porozumieć z bliskimi, ponieważ będziesz potrafił odczytać z ich mowy ciała to co czują.

Zapobiegniesz sytuacjom, kiedy przez swoje nieświadome zachowanie (np. jakiś ruch, który może być mylnie odczytany) możesz być źle oceniony i już na stracie wyrobić sobie złą opinię.

Łukasz Milewski


W tym ebooku wyjawię Ci wszystkie sekrety dotyczące mowy Ciała, które pomogą Ci w codziennym, życiu.

Dowiesz się:

Jak przy pomocy mowy ciała, sprawić aby osoba, którą poznajesz polubiła Cię i zaakceptowała? (jest to szczególnie ważne pierwszego dnia w szkole albo na rozmowie kwalifikacyjnej)
Jaki jeden czynnik w mowie Twojego ciała, ma najważniejszy wpływ na to jak postrzegają Cię ludzie?
Jakie gesty i zachowania wskazują na to, że osoba z którą rozmawiasz może kłamać?
Czy są ludzie, którzy mogą bezkarnie kłamać i nigdy nie zostać wykrytym (nawet przy użyciu wykrywacza kłamstw)?
Tego nie możesz przegapić: Jak oszukać wykrywacz kłamstw przy pomocy dużego palca u stopy (metoda wynaleziona przez naukowców)?
Jak wiele możesz się nauczyć z mowy ciała Charliego Chaplina? -

"Wiedza, którą przekazuje Łukasz Milewski w swoim e-booku, to jest to czego potrzebuję w swojej pracy. Działam w systemie MLM i polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zwiększyć swoją skuteczność działania. Jest to wiedza praktyczna, która spowodowała, że inaczej patrzę na ludzi i zmieniłem sposób prowadzenia rozmów. Polecam ją wszystkim którzy chcą osiągnąć sukces."
Marian Szubarczyk, 58 lat, współpracuje z firmą Lifestyles na poziomie Dyrektora Narodowego

więcej...
zamów bezpośrednio w wydawnictwie...