Najpopularniejsze posty

2007/12/20

Hipnotyczny marketing - Joe Vitale



Joe Vitale
Hipnotyczny Marketing



"Jak Możesz w 3 Prostych Krokach Zwielokrotnić Zyski Swojej Firmy, Poznać Ojca Hipnotycznego Marketingu i Jednocześnie Dobrze Się Bawić Robiąc Biznes w Internecie?"

Od: Joe Vitale

Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone

„Drogi przyjacielu,

Może to się już i Tobie przytrafiło.

Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimy…a zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym.



Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie.


„Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.”

Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.

Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.

Moje książki są bestsellerami.

I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.



Życie jest piękne.


Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: “Co dalej?”

Odpowiedź jest następująca:

„Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi.”

PRAWDZIWYMI sekretami?

Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu.

Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami.

Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu – reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek.

Oni wszyscy mają dobre zamiary. Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu.


Zaskoczony?

Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować.

Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku.

Czy nie jesteś tym zmęczony?

Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu – kompletnej strategii – która zadziałałaby dla mnie.

Musiałem stworzyć taką dla samego siebie.

Ok., wystarczy tego.

Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę. Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś – i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic.

Dlaczego?

Oto cała historia.

W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową.

Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków.

Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy.

W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób – pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ.

Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email.

„Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach – w ciągu mniej niż 90 dni.”

W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób.

Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing.

Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna.

Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać – w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa!
Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych (...)

...Co uważają o nim Polacy?
W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy! Jest jednak znany również w Polsce.
Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale:

“Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem.

E-book "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników.

Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc.”


Piotr M. Łabuz http://www.MarketingPerswazyjny.pl

“Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu.

Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę.

U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. (…)”


Piotr Majewski twórca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes http://www.cneb.pl

“(…) Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna...

Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem!

Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu?

Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo!

Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim.

Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre.

Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek...”

Mariusz Składanowski,
twórca portalu Joe Monster
http://psychologia-perswazji.pl

„Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu.

To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych “guru” to jego dokonania.

Joe w ciągu kilku lat odbył drogę “od pucybuta do milionera” dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące).

Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu.

Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!).

Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych!

Osobiście uwielbiam jego i jego pomysły (w końcu on mnie nauczył pisania :-) (…)”


Andrzej Batko
www.nlp.pl

więcej...
zamów bezpośrednio w wydawnictwie...