Najpopularniejsze posty

2008/04/05

Odrodzenie feniksa


Odrodzenie feniksa
Nikodem Marszałek

BESTSELLER!!!





Poznaj sekrety zwykłych ludzi, którzy osiągają niezwykłe rezultaty i uwolnij śpiącego w Tobie olbrzyma.
Często sukces jest odpychany, przez złe słowa, czyny i obrazy z młodości. Niestety można podziękować za to w dużej mierze swoim dawnym kolegom, rodzicom, przyjaciołom, telewizji, gazetom. Pamiętaj, że Twój sukces będzie największą zemstą dla ich słów "nie dasz rady, nie uda Ci się, daj sobie spokój, Ty chcesz to zrobić, osiągnąć?".

Powiem Ci coś: to wszystko się nie liczy, jeśli przeczytasz i zastosujesz od zaraz prawa i techniki, które pomagają ludziom na całym świecie w osiąganiu ich celów i marzeń
Jeśli zgadzasz się ze stwierdzeniem, że istnieją książki, które mogą odmienić Twoje życie, jesteś na właściwej drodze, jeśli uważasz, że to niemożliwe i że nic się nie zmieni w Twoim życiu, także masz rację. Nikt nie będzie pchał Cię do przodu. Tylko ty sam, możesz oprzeć drabinę o właściwą ścianę i zacząć się po niej wspinać.


Teraz masz jednak okazję otrzymać skuteczne techniki, dzięki którym Twoje szczeble na drabinie zmaleją ze 100, do 10, drabinę zamienisz na dźwig, ścianę zamienisz w murek, osiągając sukces znacznie szybciej niż myślisz.



"Sukces jest dziełem przypadku. Zapytaj się o to każdego nieudacznika"
- Earl Wilson



Kto jeszcze chciałby się wyrwać
z wyścigu szczurów?

Już za chwilę, będziesz miał jako jedna z pierwszych osób w Polsce, okazję zdobyć publikację elektroniczną "Odrodzenie Feniksa".
Ebook ten, wyróżnia się praktycznym podejściem do tematu, opartym na latach udokumentowanego badania naukowego. Tematyka ta, została najprawdopodobniej po raz pierwszy w Polsce przedstawiona w takiej formie.


Autor zainwestował 7 lat swojego życia na zgłębianiu odpowiedzi na pytanie: "Dlaczego niektórzy ludzie więdną jak plewy, które rozmiata wiatr, a inni kwitną rozwijając się przez wiele kolejnych lat?"


Autor poradnika "Odrodzenie Feniksa", Nikodem Marszałek, jest specjalistą w dziedzinie motywacji, którą zajmuje się od 7 lat. Przez ten okres uczył się bezpośrednio u takich światowych autorytetów jak: Zig Ziglar, Brian Tracy, Dexter Yager, Dr. Denis Waitley, w Polsce natomiast propaguje do dziś kursy związane z rozwojem osobistym dla firm sprzedaży bezpośredniej, oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Zajmuje się także motywacją sportowców oraz studentów.
Jego osobistym mentorem i konsultantem był sam Robert Kiyosaki, u którego podczas osobistych spotkań zdobywał cenną wiedzę, którą z powodzeniem wykorzystuje w życiu i w biznesie.




Dzisiaj pomimo tak zaawansowanej techniki i wysokich standardów życia, ciągle podejmujemy błędne decyzje. Nasza wygrywająca średnia ciągle spada, warunki ekonomiczne ciągle się zmieniają, nasz praca i awans są niepewne.
Zadajemy sobie pytania: "Co jest nie tak, gdzie leży problem? Szef ciągle mnie pomija przy awansie, jednak młodsi, mniej utytułowani, czasem bez doświadczenia zgarniają laury zwycięstwa. Dawny kolega ze szkoły jeździ najnowszym Mercedesem, koleżanka z mężem budują sobie willę. Dlaczego to wszystko dzieje się bez mego udziału? Przecież zasługuję na to wszystko!"
Bycie zwycięzcą jest nastawieniem, sposobem życia. "Odrodzenie Feniksa" to naukowe podejście i jednocześnie ćwiczenie jakie powinieneś poznać. Jeżeli rozpoznasz i zaczniesz rozwijać to co już masz - zadziwisz innych. Już za chwilę możesz odkryć:
7 zasad, które wykorzystują zwykli ludzie w osiąganiu niezwykłych rezultatów
9 praw rządzących osobistym sukcesem.

Pamiętaj, że dzięki ebookowi "Odrodzenie Feniksa":
Odkryjesz jak stosować uniwersalne prawa, które stosują mistrzowie olimpijscy, gwiazdy kina, guru sprzedaży oraz najlepsi menadżerowie do osiągania sukcesu.
Stworzysz nowy optymistyczny sposób życia.
Zharmonizujesz pięć stref życiowych by utrzymać się w strefie zwycięzców.
Zbudujesz swój nowy prawdziwy wizerunek własny.
Skutecznie wyznaczysz i osiągniesz swoje cele.
Odkryjesz jak korzystać z nieograniczonej osobistej kreatywności.
Już nigdy nie zadasz pytania: "Dlaczego nie ja?"


Po raz pierwszy w Polsce...


Pamiętaj, że ryzykujesz wyłącznie tym, że po opanowaniu zawartego w ebooku "Odrodzenie Feniksa" materiału, nic Cię nie będzie w stanie zatrzymać na drodze do sukcesu. Nie trać swojej chwili - zdobądź "Odrodzenie Feniksa" - wypełnij poniższy formularz i... przeczytaj koniecznie tę książkę.


Opinie o ebooku: Odrodzenie Feniksa

"Wspaniała książka! Niesamowicie porządkująca różne mądre prawdy, których fragmenty do tej pory znałam. Dzięki książce - ułożyły się w mojej głowie w bardzo zgrabną całość. Dziękuję autorowi za to, że zechciał się podzielić swoim doświadczeniem i cennymi wskazówkami z innymi. Gorąco polecam wszystkim, którzy jeszcze nie czytali - naprawdę warto!"

Marta Urbaniak, branża doradztwa personalnego, 27 lat


"Dowiedziałam się dlaczego inni osiągają sukces łatwiej niż ja. Jak mogę osiągnąć wszystko, co mój umysł sobie wyobrazi. Wszystko, czego potrzebuję jest we mnie, więc do dzieła. Polecam!!!"

Barbara Szewczyk, informatyk, własna firma


"Ta książka ukazała mi wiele prawd o motywowaniu siebie i innych do działania. Warto ją przeczytać - nie tylko jeden raz, ale za każdym razem kiedy wpadamy w zwątpienie co do sensu działania. Niby pokazuje podstawowe prawdy o tym co najważniejsze, a tak niewielu ludzi tak naprawdę wie o ich istnieniu."

Anna Urban, prawnik, 31 lat


"Jest tutaj bardzo precyzyjnie nakreślona droga do wyjścia z "wyścigu szczurów" - trochę jak przejście przez pole minowe. Droga do podejmowania decyzji w sposób pozwalający przewidywać rezultaty. "

Marek Pawlus, 53 lata


"Tę książkę polecam wszystkim, którzy potrzebują drogowskazów, wskazówek, dzięki którym przejrzą na oczy. To co do mnie trafia najbardziej z tej publikacji to przykłady z życia codziennego, z rzeczywistości mi bliskiej. Porusza te zakamarki naszej duszy, o których zapominamy albo nie wykorzystujemy ich odpowiednio. Pokazuje jak marnotrawimy cenny czas, a ćwiczenie z kocem i imitacją własnego pogrzebu daje do myślenia. "

Magdalena Saganowska, studentka, 23 lata


"Polecił mi tą książkę mój serdeczny kolega i miał rację mówiąc, że dzięki niej można obudzić w sobie pokłady niewyobrażalnych możliwości, jakie w nas drzemią. "

Mariusz Mnich, przedsiębiorca, 33 lata


"Książka bardzo ciekawie napisana. Zawiera dużo treści z różnych dziedzin. Znajdziesz w niej między innymi informacje o prawie przyciągania, o wizualizacjach, a także o tym jak planować swoje cele. "

Roman Torkowski, koordynator ds. logistyki, 23 lata


"Zawsze warto przeczytać książkę z pozytywnym przesłaniem, a taką jest właśnie "Odrodzenie Feniksa". Trudno w kilku zdaniach przekazać wartość tych ponad 200 stron. Na pewno uczy "pozytywnej postawy wobec świata" i pełna jest myśli, które warto wziąć sobie do serca i stosować na codzień, żeby życie stało się prostsze i jaśniejsze."

Bożena Pawlik, tłumacz


"Fantastyczna Książka! Zmiany jakie nastąpiły w moim życiu dzięki tej książce są ogromne. Nigdy nie miałem takiej wielkiej motywacji do działania jak teraz. Po prostu THE BEST!!!"

Łukasz Radwan, 25 lat


"Książka ta znacząco wpłynęła na moje życie. Nauczyłem się dzięki niej szanować swój czas. Teraz co najmniej dwa razy się zastanowię jak najdzie mnie ochota na lenistwo i przeważnie potrafię sobie go odmówić - co wcześniej wcale nie przychodziło łatwo. W tej publikacji zawarte jest wiele cennych rad, które po zastosowaniu, praktycznie od razu wpływają na jakość życia. Z czystym sumieniem mogę ją polecić każdemu."

Paweł Nowak, 20 lat


"szok!moje świat wewnętrzny zaczął zmieniać sie na lepsze "

Tomasz, 29lat


"Ta książka może wiele wnieś w nasze życie. Może dodać motywacji w osiąganiu swoich marzeń. Może sprawić (jeśli tylko będziemy chcieć), że nasze marzenia nie będą tylko fantazją, ale realnym namacalnym celem. Tą książkę poleciłem już swoim znajomym, szczególnie w wersji mp3 - jest o wiele bardziej wygodne, szczególnie gdy nie kończy się na jednym razie."

Michał Batorski, student, 23 lata


"Już rozwiązywanie labiryntu na str.9 spowodowało, że inaczej spojrzałem na świat, a na twarzy pojawił się uśmiech. Po kilku tygodniach otrzymałem trzy oferty współpracy. Zaczął się nowy etap mojego życia."

Miroslaw Sziwa, inżynier, udziałowiec; 49 lat


"Serdecznie polecam "Odrodzenie Feniksa"! Znajdziesz w nim łatwą do przyswojenia teorię, inspirujące przykłady, wartościowe ćwiczenia. Lektura tego ebooka zapoczątkowała przełomowe zmiany w moim życiu. Odkryłam nową wiedzę, która pokazała mi, że mam wpływ na moje życie i co mogę z nim zrobić. Czytaj rady zawarte w "Odrodzeniu feniksa" i stosuj je. Gwarantuję Ci, że wszystko się zmieni. Musisz jednak dać coś z siebie wiarę i chęć zmian."

Katarzyna Matczuk, studentka V roku polonistyki oraz I roku poligrafii


"Kupiłam tego ebooka w wersji audio - jedna z najlepszych decyzji jakich dokonałam w moim życiu. Ten niesamowicie ciepły, czysty, wręcz hipnotyzujący glos po prostu mnie oczarował! A gdy skupiłam sie również na przekazywanej treści przez ten głos - przepadłam i dziś mogę spokojnie stwierdzić, ze Nikodem Marszałek stał się moim polskim mentorem. Jego "Odrodzenie Feniksa" spala stare przekonania i z popiołu rodzą się nowe myśli, nowe idee i nic już nie jest takie samo. Jest lepsze!"

Anna Rutkiewicz, 27 lat


"Rewelacyjna pozycja pokazująca sekrety w jaki sposób poprawić dotychczasowe funkcjonowanie mózgu i zacząć cieszyć się życiem."

Grzegorz, uczeń technikum, 18 lat


"Razem z "Motywacją bez granic" tworzą doskonałą parę, która inspiruje i zachęca do zmieniania siebie, odkrywania swoich pasji, a przede wszystkim odnoszeniu sukcesów."

Bartosz Gawryluk, uczeń, lat 16


"Świetna książka. Dodatkowo możliwa do zakupienia w postaci audio. Polecam każdemu zainteresowanemu rozwojem osobistym."

gal anonim, informatyk, 43 lata


"Dla mnie było to spojrzenie na swoje postępowanie z innej perspektywy. Zarówno "Odrodzenie Feniksa" jak i "Motywacja bez granic" napełniają taką niesamowitą energią aby zmienić coś w życiu. "

Elżbieta Prykiel, pracownica branży ubezpieczeniowej w dziale sprzedaży


"Ten ebook otwiera umysł na możliwości człowieka, które były opisywane już dawno temu, ale dalej są niezrozumiałe. Poszerza świadomość. Polecam tym, którzy są otwarci ale i tym, którym się wydaje, że "złapali Boga za pięty", a tak na prawdę żyją w iluzji. "

Marcin Bednarz, student, 19 lat


"Po wysłuchaniu audiobooka "Odrodzenie Feniksa" udało mi się zmienić nastawienie do wielu sytuacji w moim życiu. Polecam go wszystkim tym, którzy uważają, iż warto w życiu sięgać po marzenia w każdej dziedzinie życia."

Maciej Ł., student biznesu międzynarodowego, 22 lata


"Fenomenalna książka-obszerna, wyczerpująca temat, łącząca elementy psychologii, zarządzania sobą, motywacji i pełna złotych myśli! "

Paweł Suder,


"Ta książka mnie zainspirowała i dodała energii. To świetny pomysł aby takie książki były na mp3. Słuchałam jej na spacerach z psem i był to świetny relaks dla mnie, a spacery nabrały innego wymiaru. Są dla mnie czasem osobistego rozwoju. Spokojny i miły głos lektora, miłe przerywniki muzyczne...zaś wartość samej książki nieoceniona dla wszystkich, którzy chcą osiągać sukcesy w każdej sferze swojego życia. "

Dorota Mirowska, grafik komputerowy, 34 lata


więcej o ebooku
zamów w wydawnictwie