Najpopularniejsze posty

2007/09/09

Sztuka wzbogacania się



Sztuka wzbogacania się
Wallace D. Wattles


Ta książka powala.
Mówię książka,bo możesz dostać ją zarówno w formie ebooka jak i formie normalnej książki.Linki podam na końcu opisu.
Nie wiem,czy miałes kiedykolwiek stycznosć z literaturą sukcesu jak ten typ pisarstwa jest czasem okreslany,ja mam z nią do czynienia od lat.Tą książkę kupiłem dwa lata temu (drukowaną) i doszedłem do wniosku,że to z niej czerpała inspirację większosć autorów literatury motywacyjno inspiracyjnej....
Przeczytałem wtedy książkę i....zapomniałem o niej jak o kolejnej...
Dwa tygodnie temu wpadłem na ebooka o tym samym tytule.Pomyslałem,że ktos sobie "pożyczył" znany tytuł i chce na tym zarobić...

Doszedłem po linkach do wydawcy tego ebooka i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu okazało się,że to jest elektroniczna wersja książki Wallec'a D.Wattles'a.
Przeczytałem ją jeszcze raz i chyba wreszcie zaczęło do mnie docierać przesłanie,które umknęło mojej uwadze po pierwszym czytaniu dwa lata temu...
Chodzi o to,że TO MY JESTEMY TWÓRCAMI SWOJEJ RZECZYWISTOSCI w każdym jej aspekcie.
To dzisiejsze nasze mysli tworzą nasze jutrzejsze realia...


Mysl bardzo głęboka a uwierzenie w to,że tak faktycznie jest daje człowiekowi taką wewnętrzną siłę...

Fantastycznie przedstawione są te zasady w filmie "Sekret".Jesli masz możliwosć załatw sobie ten film i oglądaj go tak często jak tylko będziesz mógł,tak długo aż wpoisz sobie wiarę w to,że jesli myslisz,że cos możesz ,TO NAPRAWDĘ MOŻESZ!

Film jest gdzies na google video, w opisie ebooka jest do niego link (wersja po angielsku), a w sieci są polskie napisy do niego.Nie wiem gdzie,ale warto poszukać.

opis ebooka

więcej o ebooku
zamów w wydawnictwie