Najpopularniejsze posty

2007/12/18

Psychologia wywierania wpływu...temat śliski a jednocześnie bardzo na czasie...


Ta pozycja powinna znajdować się w bibliotece każdego kto ma jakikolwiek kontakt ze sprzedawcami,politykami (w tym przypadku jest to LEKTURA OBOWIĄZKOWA!!!) i ludźmi w ogóle!



Andrzej Stefańczyk
Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji


W jaki sposób skutecznie wpływać na innych i bronić się przed negatywnym wpływem z ich strony?


Nie daj sobą manipulować. Niech hasło wywieranie wpływu przestanie być Ci obce. Niech pracuje na Twoją korzyść (albo na Twój sukces)
Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że manipulacja jest obecna prawie wszędzie. Czy potrafisz jednak zachować się i reagować na nią odpowiednio? Wiesz jak wykorzystać perswazję i wywieranie wpływu tak aby pracowały dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie?

"Gdy wieczorem, po dość wyczerpującym dniu zaczynałam czytać ebooka "Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji" myślałam, że nie dowiem się nic więcej ponad to co już wiem. Otóż: MYLIŁAM SIĘ! Ebook zawiera usystematyzowaną kwintesencję z najciekawszych zagadnień psychologii społecznej, przedstawionych w zrozumiałej i praktycznej formie.



To pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, co tak naprawdę drugi człowiek chce nam przekazać (słowem i gestem). Jestem przekonana, że po lekturze ebooka, każdemu "otworzą się wreszcie oczy" i zacznie rozumieć siebie, przyjaciół, a nawet znajdzie metodę jak zjednać sobie sympatię swojego... największego wroga! Zestawienia i tabele (w które publikacja obfituje) dotyczące zwrotów i zachowań, którymi posługują się poszczególne typy ludzkie, można potraktować jako swoistą ściągawkę budowania idealnych relacji z bliźnimi. Nawet tymi, którzy obecnie uprzykrzają nam życie. I to za jedyne 29,95 PLN. Rewelacja!"
Aneta Styńska psycholog społeczny, www.psyche.com.pl

"Fajnie zebrane główne zagadnienia z tej tematyki. Osobiście najbardziej zadowolony jestem z tego, że odkąd go przeczytałem, sam szanuję swoje zdanie. Jak nie mam ochoty to nie dam sie namówić. Umiem rozróżniać zachowania i intencje. No i w markecie nie biorę byle pierdół do koszyka ;) Bardzo fajna chociaż za krótka."
Grzegorz Bedra 24 lata, programista maszyn przemysłowych

więcej...
zamów bezpośrednio u wydawcy...