Najpopularniejsze posty

2011/11/10

Jak zarobić na blogu?




Czy przyszła Ci do głowy kiedykolwiek myśl o tym, żeby zrobić własny blog i na nim zarabiać?

Nie wierzę, jeśli powiesz, że nie. Chyba każdy kto kiedykolwiek przeglądał rozmaite blogi zastanawiał się nad tym, czy ich autorzy na nich zarabiają.  Odpowiem Ci tak. Nie wiem czy większość ale pewna część z nich zarabia.
Kiedyś wydawało mi się, że to jest bardzo trudne. Że trzeba mieć dużo specjalistycznej wiedzy, żeby mój blog przynosił jakieś dochody. Wgryzłem się w temat, stworzyłem kilka blogów i podłączyłem je do programów partnerskich. Zaczęło działać. Potem je przez jakiś czas udoskonalałem i to też spowodowało wzrost dochodów...


Jakiś czas temu stworzyłem kurs wideo dotyczący właśnie tego zagadnienia. Zarabiania na blogach przy pomocy programów partnerskich. Całość materiału to 11-12 godzin filmów wideo pokazujących krok po kroku co zrobiłem i jak zrobiłem, żeby:
- po pierwsze, zrobić bloga opartego o Wordpress
- po drugie, uczynić go przyjaznym dla wyszukiwarek
- po trzecie, wejść do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania google
- po czwarte, zarabiać dzięki niemu (dwom blogom) na programach partnerskich
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat zapraszam na stronę kursu wideo.
Tak się złożyło, że kurs wszedł do pierwszej dziesiątki bestsellerów platformy szkoleniowej interkursy.pl

Brak komentarzy: